Головна » 2018 » Листопад » 6 » ОСВІТНЯ ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК (продовження)
14:48
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК (продовження)

Для 2-4 класів розроблена на виконання Закону України «Про освіту» відповідно до Типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженою наказом МОН України від 25.06.2018р. №693 (таблиця 14).

 

Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

Мова і література

Суспільствознавство

Мистецтво

Математика

Природознавство

Технології

Здоров’я і фізична культура

Повноцінність початкової освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових.

Освітня галузь "Мови і літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах реалізується через окремі предмети "Українська мова (мова і читання)".

Освітні галузі "Математика", "Природознавство" реалізуються через однойменні окремі предмети, відповідно, - "Математика", "Природознавство".

Освітня галузь "Суспільствознавство" реалізується предметом "Я у світі".

Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується окремими предметами "Основи здоров'я" та "Фізична культура".

Освітня галузь "Технології" реалізується через предмет "Трудове навчання".

Освітня галузь "Мистецтво" реалізується окремими предметами "Образотворче мистецтво" і "Музичне мистецтво"

Варіативна складова використана на підсилення предметів інваріантної складової.

Корекційні заняття спрямовані на:

  • формування особистісних якостей дитини, розвиток і корекція всіх психічних процесів, сприяння психологічній адаптації та соціальної реабілітації дітей;
  • розвиток та подолання порушень усного та писемного мовлення;
  • корекція та розвиток рухових порушень та недоліків фізичного розвитку, формування вмінь диференціювати рухи відповідно до ступеня мускульних навантажень, темпу рухів, підпорядкування рухів музиці.

Основні напрямки корекційно-розвиткової роботи: розвиток мовлення, соціально-побутове орієнтування, лікувальна фізична культура, ритміка.

 

2-4 класи

 

Освітні галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

2

3

4

Мови і література

Українська мова

7

7

7

Математика

Математика

4

4

4

Природознавство

Природознавство

2

2

2

Суспільство

Я у світі

-

1

1

Здоров’я і фізична культура

Фізична культура

2

2

2

Основи здоров’я

1

1

1

Технології

Трудове навчання

2

2

2

Мистецтво

Музичне мистецтво

1

1

1

Образотворче мистецтво

1

1

1

Разом

20

21

21

Корекційно-розвиткові заняття

Розвиток мовлення

4

4

4

Ритміка

1

1

1

Лікувальна фізкультура

1

1

1

Соціально-побутове орієнтування

2

2

2

Додаткові годинии на предмети інваріативної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття

Інформатика

1

1

1

Гранично-допустиме навчальне навантаження (без корекційно-розвиткових занять)

21

22

22

Сумарна кількість годин інваріативної і варіативної складових

29

30

30

 

Для учнів з інтелектуальними порушеннями помірного ступеню розроблена відповідно Типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженою наказом МОН України від 25.06.2018р. №693 (таблиця 19)

 

Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

Мова і література

Суспільствознавство

Мистецтво

Математика

Природознавство

Технології

Здоров’я і фізична культура

Повноцінність початкової освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових.

Освітня галузь "Мови і літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах реалізується через окремі предмети " Формування навичок читання і письма".

Освітні галузі "Математика", "Природознавство" реалізуються через однойменні окремі предмети, відповідно, - " Формування елементарних математичних уявлень ", " Ознайомлення з навколишнім ".

Освітня галузь "Суспільствознавство" реалізується предметом " Соціально-побутове орієнтування ".

Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується предметом " Лікувальна фізична культура ".

Освітня галузь "Технології" реалізується через предмет " Предметно-практична діяльність ".

Освітня галузь "Мистецтво" реалізується предметом " Розвиток художньо-естетичних навичок

Варіативна складова використана на підсилення предметів інваріантної складової.

Корекційні заняття спрямовані на:

  • формування навичок життєдіяльності в соціальному середовищі;
  • соціальну адаптацію дітей;
  • корекцію порушень розвитку;
  • загальний фізичний розвиток у відповідності з їх можливостями.

Основні напрямки корекційно-розвиткової роботи: психомоторний та сенсорний розвиток, логопедичні заняття, ритміка.

У роботі з цією категорією дітей важливо приділяти увагу формуванню у них певного обсягу знань, адекватність поведінки та вміння діяти у конкретних життєвих ситуаціях.

 

 

для учнів з інтелектуальними порушеннями помірного ступеню

 

Освітні галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

2(б)

3(б)

4(б)

Мови і література

Формування навичок читання і письма

4

4

4

Математика

Формування елементарних математичних уявлень

2

2

2

Природознавство

Суспільство

Ознайомлення з навколишнім

2

2

2

Соціально-побутове орієнтування

4

4

4

Здоров’я і фізична культура

Лікувальна фізична культура

2

2

 

2

 

Технології

Предметно-практична діяльність

4

4

4

Мистецтво

Розвиток художньо-естетичних навичок

2

2

2

Разом

20

20

20

Корекційно-розвиткові заняття

Ритміка

1

1

1

Логопедичні заняття

3

3

3

Психомоторний та сенсорний розвиток

3

3

3

Додаткові годинии на предмети інваріативної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття

Інформатика

 

1

1

Формування елементарних математичних уявлень

1

1

1

Гранично-допустиме навчальне навантаження (без корекційно-розвиткових занять)

21

22

22

Сумарна кількість годин інваріативної і варіативної складових

28

29

29

 

 

Повноцінність початкової освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових, які в обов'язковому порядку фінансуються з відповідних бюджетів.

Освітня галузь "Мови і літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах реалізується через окремі предмети "Українська мова (мова і читання)".

Освітні галузі "Математика", "Природознавство" реалізуються через однойменні окремі предмети, відповідно, - "Математика", "Природознавство".

Освітня галузь "Суспільствознавство" реалізується предметом "Я у світі".

Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується окремими предметами "Основи здоров'я" та "Фізична культура".

Освітня галузь "Технології" реалізується через предмет "Трудове навчання".

Освітня галузь "Мистецтво" реалізується окремими предметами "Образотворче мистецтво" і "Музичне мистецтво"

Варіативна складова використана на підсилення предметів інваріантної складової.

 

Переглядів: 396 | Додав: pzsshi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0