14:48 ОСВІТНЯ ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК (продовження) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Для 2-4 класів розроблена на виконання Закону України «Про освіту» відповідно до Типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженою наказом МОН України від 25.06.2018р. №693 (таблиця 14).
Освітню програму укладено за такими освітніми галузями: Мова і література Суспільствознавство Мистецтво Математика Природознавство Технології Здоров’я і фізична культура Повноцінність початкової освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових. Освітня галузь "Мови і літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах реалізується через окремі предмети "Українська мова (мова і читання)". Освітні галузі "Математика", "Природознавство" реалізуються через однойменні окремі предмети, відповідно, - "Математика", "Природознавство". Освітня галузь "Суспільствознавство" реалізується предметом "Я у світі". Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується окремими предметами "Основи здоров'я" та "Фізична культура". Освітня галузь "Технології" реалізується через предмет "Трудове навчання". Освітня галузь "Мистецтво" реалізується окремими предметами "Образотворче мистецтво" і "Музичне мистецтво" Варіативна складова використана на підсилення предметів інваріантної складової. Корекційні заняття спрямовані на:
Основні напрямки корекційно-розвиткової роботи: розвиток мовлення, соціально-побутове орієнтування, лікувальна фізична культура, ритміка.
2-4 класи
Для учнів з інтелектуальними порушеннями помірного ступеню розроблена відповідно Типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженою наказом МОН України від 25.06.2018р. №693 (таблиця 19)
Освітню програму укладено за такими освітніми галузями: Мова і література Суспільствознавство Мистецтво Математика Природознавство Технології Здоров’я і фізична культура Повноцінність початкової освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових. Освітня галузь "Мови і літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах реалізується через окремі предмети " Формування навичок читання і письма". Освітні галузі "Математика", "Природознавство" реалізуються через однойменні окремі предмети, відповідно, - " Формування елементарних математичних уявлень ", " Ознайомлення з навколишнім ". Освітня галузь "Суспільствознавство" реалізується предметом " Соціально-побутове орієнтування ". Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується предметом " Лікувальна фізична культура ". Освітня галузь "Технології" реалізується через предмет " Предметно-практична діяльність ". Освітня галузь "Мистецтво" реалізується предметом " Розвиток художньо-естетичних навичок Варіативна складова використана на підсилення предметів інваріантної складової. Корекційні заняття спрямовані на:
Основні напрямки корекційно-розвиткової роботи: психомоторний та сенсорний розвиток, логопедичні заняття, ритміка. У роботі з цією категорією дітей важливо приділяти увагу формуванню у них певного обсягу знань, адекватність поведінки та вміння діяти у конкретних життєвих ситуаціях.
для учнів з інтелектуальними порушеннями помірного ступеню
Повноцінність початкової освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових, які в обов'язковому порядку фінансуються з відповідних бюджетів. Освітня галузь "Мови і літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах реалізується через окремі предмети "Українська мова (мова і читання)". Освітні галузі "Математика", "Природознавство" реалізуються через однойменні окремі предмети, відповідно, - "Математика", "Природознавство". Освітня галузь "Суспільствознавство" реалізується предметом "Я у світі". Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується окремими предметами "Основи здоров'я" та "Фізична культура". Освітня галузь "Технології" реалізується через предмет "Трудове навчання". Освітня галузь "Мистецтво" реалізується окремими предметами "Образотворче мистецтво" і "Музичне мистецтво" Варіативна складова використана на підсилення предметів інваріантної складової.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |