№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Дата
виконання
|
ІІ. Діяльність колективу з виконання нормативних актів та завдань освіти
|
-
|
Скласти тарифікацію педагогічних працівників на 2015 – 2016 н.р., погодити педагогічне навантаження з профкомом школи.
|
Гуцул І.Г, головий бухгалтер Овсіенко І.В., застуники директора Ченська К.Е., Владімимрова В.М., голова профкому Ріммер С.Ф.
|
до 31.08
|
-
|
Проаналізувати працевлаштування випускників10 класу.
|
Соціальний педагог Гордієнко Є.М
|
до 31.08
|
-
|
Укомплектувати 1 клас: провести співбесіди з батьками з питань умов навчання дітей в школі, ознайомлення їх з нормативними документами, підготувати пакет документів на кожного першокласника.
|
Заступник директора з навчальної роботи Ченська К.Є
|
до 31.08
|
-
|
Провести батьківські збори з батьками першокласників з питань організації пропедевтичного періоду та умов навчання, утримання дітей в школі-інтернаті
|
Заступник директора з виховної роботи Владімірова В.М
|
до 28.08
|
-
|
Підготувати пакет документів по організації індивідуального навчання дітей-інвалідів. Провести бесіди з батьками учнів, що навчаються за індивідуальною формою вдома, з питань роз’яснення Положення про індивідуальну форму навчання.
|
Заступник директора з навчальної роботи Ченська К.Є
|
до 30.08
|
-
|
Провести перевірку стану та готовності матеріально-технічної бази школи до нового навчального року. Оформити акти та іншу документацію про готовність школи, харчоблоку, майстерень, спортзалів, спортмайданчиків, класів, кабінетів до початку навчального року
|
Заступник директора з господарчої частини Сажениця С.І.
|
до 24.08
|
ІІІ. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
-
|
Забезпечити організований початок навчального року: перевірити забезпечення навчальними програмами, підручниками, методичними посібниками, нормативними документами всіх педпрацівників, учнів.
|
Заступник директора з навчальної роботи Ченська К.Є
|
до 28.08
|
-
|
Перевірити підготовку класних кімнат, кабінетів, майстерень, спальних корпусів, спортзалів до нового навчального року
|
Заступник директора з господарчої частини Сажениця С.І.
|
до 20.08
|
-
|
Розподілити учнів класів на групи для профільного трудового навчання.
|
Заступник директора з навчальної роботи Ченська К.Є.
|
до 28.08
|
-
|
Укомплектувати групи для занять фізкультурою та ЛФК за результатами медоглядів та медичних довідок лікувальних установ.
|
Медичні працівники, класні керівники
|
до 31.08
|
-
|
Видати накази по школі:
- «Про зарахування учнів до 1 класу та прибулих дітей»;
- «Про організацію харчування учнів»;
- «Про готовність школи до нового навчального року»;
- «Про розподіл функціональних обов’язків між членами адміністрації»;
- «Про розподіл педагогічного навантаження»;
- «Про призначення вихователів, класних керівників».
|
Гуцул І.Г., Ченська К.Е., Владімірова В.М.
|
до 31.08
|
ІV. Науково-методична робота з педагогічними кадрами
|
-
|
Провести засідання методичної ради школи
|
|
До 01.09
|
-
|
Аналіз методичної роботи за 2014-2015 навчальний рік.
|
Члени методичної ради
|
До 01.09
|
-
|
Про організацію роботи методичної ради школи над новою науково-методичною темою школи: «Індівідуальний діфіренційований підхід як основа форми роботи навчально – виховного процесу дітей з особливими потребами»
|
заступник директора з навчально-виховної роботи
|
До 01.09
|
-
|
Затвердження плану роботи методичної ради на 2015-2016 н.р.
|
заступник директора з навчально-виховної роботи
|
До 01.09
|
-
|
Ознайомлення з графіком курсової перепідготовки на 2015 рік
|
Ченська К.Є.
|
До 01.09
|
-
|
Ознайомлення з нормативно-правовою базою щодо організації навчально–виховного процесу на 2015-2016 н.р.
|
Ченська К.Є.
|
До 01.09
|
-
|
Провести засідання шкільних методичних об’єднань з питань:
- аналіз підсумків роботи у 2014-2015н.р, та завдання на 2015-2016н.р.
- вивчення основних нормативно-правових документів для використання в роботі в новому навчальному році;
- календарно-тематичного планування відповідно до вимог навчальних програм і підручників;
- оцінювання навчальних досягнень учнів.
|
керівники МО
|
до 31.08
|
-
|
Підготувати та провести засідання педагогічної ради школи:
- Про напрямки діяльності колективу школи-інтернату в 2014 – 2015 н.р.
- Затвердження річного робочого навчального плану
- Затвердження режиму роботи школи-інтернату у 2015 – 2016 н.р.
- Затвердження плану роботи школи
- Затвердження пану роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою «Формування позитивного ставлення до навчальної, позаурочної діяльності як умова успішної корекції та подальшої соціалізації вихованців в суспільство»
|
керівники МО
|
28.08
|
-
|
Підготувати методичні матеріали до Першого уроку та провести методичну оперативну нараду з класними керівниками з даного питання
|
Ченська К.Є.
|
до 31.08
|
-
|
Підготувати та провести діагностичну анкету для вивчення рівня підготовки педагогів та актуальних проблем методичної роботи у новому навальному році
|
Ченська К.Є.
Щербініна Л.О.
|
до 31.08
|
-
|
Провести організаційне засідання творчої групи та спланувати її роботу у 2015 – 2016 н.р.
|
Гуцул І.Г.
|
до 31.08
|
-
|
Провести нараду при директорові:
- « Вивчення основних нормативно-правових документів для використання в роботі в новому2015 – 2016 навчальному році»
- «Напрямки виховної роботи на 2015- 2016 навчальний рік»
- « Перевірка ведення шкільної документації»
- «Підготовка до Міжнародної науково – практичної конференції «Соціалізація осіб з інтелектуальними порушенями засобами трудового навчання»
- «Організований початок нового навчального року»
- «Аналіз оздоровлення статусних дітей у 2015-2016 навчальному році»
- Аналіз витрат коштів:
а) на ремонт школи;
б) на виконання санітарно - гігієнічного режиму;
- 2.Перевірка готовності матеріально - технічної бази до 2015-2016 навчального року.
|
Адміністрація школи
|
26.08.15
900
|
V. Охорона і зміцнення здоров’я вихованців
|
-
|
Скласти акти готовності школи-інтернату до роботи у 2015 – 2016 н.р.
|
Гуцул І.Г.
|
до 24.08
|
-
|
Аналіз показників стану здоров’я учнів в 2014-2015 навчальному році
|
Класні керівники
|
до 31.08.
|
-
|
Видати накази по школі:
- «Про призначення відповідальних за дотримання техніки безпеки»;
- «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності»;
- «Про заборону тютюнопаління на території школи та пропаганду здорового способу життя»;
- «Про створення комісії для проведення розслідувань нещасних випадків»;
- «Про організацію роботи з пожежної безпеки та дії працівників у випадку пожежі»
|
Гуцул І.Г., Ченська К.Е., Владімірова В.М.
|
до 31.08
|
-
|
Аналіз оздоровленя дітей влітку
|
Владімірова В.М., соціальний педагог Гордієнко Є.М.
|
до 31.08
|
VІ. Співпраця школи, сім’ї, громадськості, позашкільних установ
з метою розвитку особистості вихованців
|
-
|
Провести зустрічі, співбесіди з громадськими, позашкільними установами з питань узгодження та конкретизації спільних заходів для роботи у новому навчальному році
|
Гуцул І.Г..
|
до 31.08
|
VІІ. Робота шкільної ПМПК
|
-
|
Підготувати пакети документів для обстеження учнів: інвалідів, дітей, які навчались за індивідуальною формою, з діагностичною метою ПМПК
|
Ченська К.Є.
|
до 26.08
|
-
|
Обстеження рівня підготовки до школи першокласників.
|
ШПМПК
|
4 тиждень
|
VІІІ. Заходи з техніки безпеки та охорони праці
|
-
|
Скласти акт прийняття школи до нового навчального року
|
Гуцул І.Г..,
Сажениця С.І
|
до 24.08
|
-
|
Перевірити наявність інструкцій з охорони праці в приміщеннях, де це передбачено відповідними нормативними документами
|
Гуцул І.Г.,
Ченська К.Е.
|
до 28.08
|
-
|
Проводити планові та позапланові інструктажі з ОП та ТБ з персоналом школи
|
Гуцул І.Г.
|
протягом
місяця
|
ІХ. Фінансово-господарська діяльність
|
-
|
1.Аналіз витрат коштів:
а) на ремонт школи;
б) на виконання санітарно - гігієнічного режиму;
2.Перевірка готовності матеріально - технічної бази до 2015-2016 навчального ро-ку.
|
Овсієнко І.В.
|
до 31.08
|
-
|
Профогляд і заміна електроламп
|
Сажениця С.І.
|
протягом
місяця
|
-
|
Передача показань лічильників тепла, води, енергії
|
Сажениця С.І.
|
протягом
місяця
|
-
|
Придбання інвентарю, обладнання.
|
Сажениця С.І.
|
протягом
місяця
|
-
|
Провести перевірку якості ремонтних робіт та підготовки до нового навчального року: класних, спальних кімнат, кабінетів, харчоблоку, спортивних залів, господарських будівель.
|
Комісія з підготовки школи до нового навчального року
|
до 20.08
|
-
|
Поповнити матеріальну базу шкільних майстерень: столярної, взуттєвої, швейних майстерень (відповідно до фінансування).
|
Сажениця С.І.
|
до 31.08, протягом н.р., відповідно до фінансування
|
-
|
Контролювати показники тепло-, водо-, електро лічильників, забезпечувати режим економії електроносіїв та виконання лімітів з постачання води, тепла, освітлення.
|
Сажениця С.І.
|
протягом
місяця
|
-
|
Забезпечувати всі господарські підрозділи миючими засобами, інвентарем, спецодягом.
|
Сажениця С.І.
|
протягом
місяця
|
-
|
Забезпечувати безперебійну роботу харчоблоку та дотримання в ньому всіх технологічних, санітарно-гігієнічних вимог.
|
Сажениця С.І.
|
протягом
місяця
|
-
|
Залучати для покращення матеріальної бази школи позабюджетні благодійні кошти. Забезпечувати їх ефективне використання.
|
Сажениця С.І.
|
протягом
місяця
|
-
|
Забезпечити безперебійну діяльність банно-прального комплексу та дотримання на ньому санітарно-гігієнічних вимог.
|
Сажениця С.І.
|
протягом
місяця
|
-
|
Продовжити роботу з благоустрою шкільного подвір’я та прилеглої території: дообладнати ігровий майданчик, клумби.
|
Сажениця С.І.
|
протягом
місяця
|