Головна » Файли » Мої файли

План роботи школи на СЕРПЕНЬ 2015 року
19.02.2016, 16:32

ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ

Серпень

 

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальний

Дата

виконання

ІІ. Діяльність колективу з виконання нормативних актів та завдань освіти

  1.  

Скласти тарифікацію педагогічних працівників на 2015 – 2016 н.р., погодити педагогічне навантаження з профкомом школи.

Гуцул І.Г, головий бухгалтер Овсіенко І.В., застуники директора Ченська К.Е., Владімимрова В.М., голова профкому Ріммер С.Ф.

до 31.08

  1.  

Проаналізувати працевлаштування випускників10 класу.

Соціальний педагог Гордієнко Є.М

до 31.08

  1.  

Укомплектувати 1 клас: провести співбесіди з батьками з питань умов навчання дітей в школі, ознайомлення їх з нормативними документами, підготувати пакет документів на кожного першокласника.

Заступник директора з навчальної роботи Ченська К.Є

до 31.08

  1.  

Провести батьківські збори з батьками першокласників з питань організації пропедевтичного періоду та умов навчання, утримання дітей в школі-інтернаті

Заступник директора з виховної роботи Владімірова В.М

до 28.08

  1.  

Підготувати пакет документів по організації індивідуального навчання дітей-інвалідів. Провести бесіди з батьками учнів, що навчаються за індивідуальною формою вдома, з питань роз’яснення Положення про індивідуальну форму навчання.

Заступник директора з навчальної роботи Ченська К.Є

до 30.08

  1.  

Провести перевірку стану та готовності матеріально-технічної бази школи до нового навчального року. Оформити акти та іншу документацію про готовність школи, харчоблоку, майстерень, спортзалів, спортмайданчиків, класів, кабінетів до початку навчального року

Заступник директора з господарчої частини Сажениця С.І.

до 24.08

ІІІ. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів

  1.  

Забезпечити організований початок навчального року: перевірити забезпечення навчальними програмами, підручниками, методичними посібниками, нормативними документами всіх педпрацівників, учнів.

Заступник директора з навчальної роботи Ченська К.Є

до 28.08

  1.  

Перевірити підготовку класних кімнат, кабінетів, майстерень, спальних корпусів, спортзалів до нового навчального року

Заступник директора з господарчої частини Сажениця С.І.

до 20.08

  1.  

Розподілити учнів  класів на групи для профільного трудового навчання.

Заступник директора з навчальної роботи Ченська К.Є.

до 28.08

  1.  

Укомплектувати групи для занять фізкультурою та ЛФК за результатами медоглядів та медичних довідок лікувальних установ.

Медичні працівники, класні  керівники

до 31.08

  1.  

Видати накази по школі:

- «Про зарахування учнів до 1 класу та прибулих дітей»;

- «Про організацію харчування учнів»;

- «Про готовність школи до нового навчального року»;

- «Про розподіл функціональних обов’язків між членами адміністрації»;

- «Про розподіл педагогічного навантаження»;

- «Про призначення вихователів, класних керівників».

 

Гуцул І.Г., Ченська К.Е., Владімірова В.М.

до 31.08

ІV. Науково-методична робота з педагогічними кадрами

  1.  

Провести засідання методичної ради школи

 

До 01.09

  1.  

Аналіз методичної роботи за 2014-2015 навчальний рік.

Члени методичної ради

До 01.09

  1.  

Про організацію роботи методичної ради школи над новою  науково-методичною  темою школи: «Індівідуальний діфіренційований підхід як основа форми роботи навчально – виховного процесу дітей з особливими потребами»

заступник директора з навчально-виховної роботи

До 01.09

  1.  

Затвердження плану роботи методичної ради на 2015-2016 н.р.

заступник директора з навчально-виховної роботи

До 01.09

  1.  

Ознайомлення з графіком курсової перепідготовки на 2015 рік

Ченська К.Є.

До 01.09

  1.  

Ознайомлення з нормативно-правовою базою щодо організації навчально–виховного процесу на 2015-2016 н.р.

Ченська К.Є.

До 01.09

  1.  

Провести засідання шкільних методичних об’єднань з питань:

- аналіз підсумків роботи у 2014-2015н.р, та завдання на 2015-2016н.р.

- вивчення основних нормативно-правових документів для використання в роботі в новому навчальному році;

- календарно-тематичного планування відповідно до вимог навчальних програм і підручників;

- оцінювання навчальних досягнень учнів.

керівники МО

до 31.08

  1.  

Підготувати та провести засідання педагогічної ради школи:

- Про напрямки діяльності колективу школи-інтернату в 2014 – 2015 н.р.

- Затвердження річного робочого навчального плану

- Затвердження режиму роботи школи-інтернату у 2015 – 2016 н.р.

- Затвердження плану роботи школи

- Затвердження пану роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою «Формування позитивного ставлення до навчальної, позаурочної діяльності як умова успішної корекції та подальшої соціалізації вихованців в суспільство»

керівники МО

28.08

  1.  

Підготувати методичні матеріали до Першого уроку та провести методичну оперативну нараду з класними керівниками з даного питання

Ченська К.Є.

до 31.08

  1.  

Підготувати та провести діагностичну анкету для вивчення рівня підготовки педагогів та актуальних проблем методичної роботи у новому навальному році

Ченська К.Є.

Щербініна Л.О.

до 31.08

  1.  

Провести  організаційне засідання творчої групи та спланувати її роботу у 2015 – 2016 н.р.

Гуцул І.Г.

до 31.08

  1.  

Провести нараду при директорові:

  • « Вивчення основних нормативно-правових документів для використання в роботі в новому2015 – 2016 навчальному році»
  • «Напрямки виховної роботи на 2015- 2016 навчальний рік»
  • « Перевірка ведення шкільної документації»
  • «Підготовка до Міжнародної науково – практичної конференції «Соціалізація осіб з інтелектуальними порушенями засобами трудового навчання»
  • «Організований початок нового навчального року»
  • «Аналіз оздоровлення статусних дітей у 2015-2016 навчальному році»
  • Аналіз витрат коштів:

а) на ремонт школи;

б) на виконання санітарно - гігієнічного режиму;

  • 2.Перевірка готовності матеріально - технічної бази до 2015-2016 навчального року.

Адміністрація школи

26.08.15

900

V. Охорона і зміцнення здоров’я вихованців

  1.  

Скласти акти готовності школи-інтернату до роботи у 2015 – 2016 н.р.

Гуцул І.Г.

до 24.08

  1.  

Аналіз показників стану здоров’я учнів в 2014-2015 навчальному році

 

Класні керівники

до 31.08.

  1.  

Видати накази по школі:

- «Про призначення відповідальних за дотримання техніки безпеки»;

- «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності»;

- «Про заборону тютюнопаління на території школи та пропаганду здорового способу життя»;

- «Про створення комісії для проведення розслідувань нещасних випадків»;

- «Про організацію роботи з пожежної безпеки та дії працівників у випадку пожежі»

Гуцул І.Г., Ченська К.Е., Владімірова В.М.

до 31.08

  1.  

Аналіз оздоровленя дітей влітку

Владімірова В.М., соціальний педагог Гордієнко Є.М.

до 31.08

VІ. Співпраця школи, сім’ї, громадськості, позашкільних установ

з метою розвитку особистості вихованців

  1.  

Провести зустрічі, співбесіди з громадськими, позашкільними установами з питань узгодження та конкретизації спільних заходів для роботи у новому навчальному році

Гуцул І.Г..

до 31.08

VІІ. Робота шкільної ПМПК

  1.  

Підготувати пакети документів для обстеження учнів: інвалідів, дітей, які навчались за індивідуальною формою, з діагностичною метою ПМПК

Ченська К.Є.

до 26.08

  1.  

Обстеження рівня підготовки до школи першокласників.

ШПМПК

4 тиждень

VІІІ. Заходи з техніки безпеки та охорони праці

  1.  

Скласти акт прийняття школи до но­вого навчального року

Гуцул І.Г..,

Сажениця С.І

до 24.08

  1.  

Перевірити наявність інструкцій з охорони праці в приміщеннях, де це передбачено відповідними норматив­ними документами

Гуцул І.Г.,

Ченська К.Е.

до 28.08

  1.  

Проводити планові та позапланові інструктажі з ОП та ТБ з персоналом школи

Гуцул І.Г.

протягом

місяця

ІХ. Фінансово-господарська діяльність

  1.  

1.Аналіз витрат коштів:

а) на ремонт школи;

б) на виконання санітарно - гігієнічного режиму;

2.Перевірка готовності матеріально - технічної бази до 2015-2016 навчального ро-ку.     

Овсієнко І.В.

до 31.08

  1.  

Профогляд і заміна електроламп

Сажениця С.І.

протягом

місяця

  1.  

Передача показань лічильників тепла, води, енергії

Сажениця С.І.

протягом

місяця

  1.  

Придбання інвентарю, обладнання.

Сажениця С.І.

протягом

місяця

  1.  

Провести перевірку якості ремонтних робіт та підготовки до нового навчального року: класних, спальних кімнат, кабінетів, харчоблоку, спортивних залів, господарських будівель.

Комісія з підготовки школи до нового навчального року

до 20.08

  1.  

Поповнити матеріальну базу шкільних майстерень: столярної, взуттєвої, швейних майстерень (відповідно до фінансування).

Сажениця С.І.

до 31.08, протягом н.р., відповідно до фінансування

  1.  

Контролювати показники тепло-, водо-, електро лічильників, забезпечувати режим економії електроносіїв та виконання лімітів з постачання води, тепла, освітлення.

Сажениця С.І.

протягом

місяця

  1.  

Забезпечувати всі господарські підрозділи миючими засобами, інвентарем, спецодягом.

Сажениця С.І.

протягом

місяця

  1.  

Забезпечувати безперебійну роботу харчоблоку та дотримання в ньому всіх технологічних, санітарно-гігієнічних вимог.

Сажениця С.І.

протягом

місяця

  1.  

Залучати для покращення матеріальної бази школи позабюджетні благодійні кошти. Забезпечувати їх ефективне використання.

Сажениця С.І.

протягом

місяця

  1.  

Забезпечити безперебійну діяльність банно-прального комплексу та дотримання на ньому санітарно-гігієнічних вимог.

Сажениця С.І.

протягом

місяця

  1.  

Продовжити роботу з благоустрою шкільного подвір’я та прилеглої території: дообладнати ігровий майданчик, клумби.

Сажениця С.І.

протягом

місяця

 

ХІІ. Система внутрішкільного контролю

 

Вид

контролю

І тиждень

ІІ тиждень

ІІІ тиждень

ІV тиждень

Оглядовий

 

Готовність школи до нового навчального року (наказ)

 

Тематичний

 

 

Комплектування 1 класу (підготовка пакету документів)

Фронтальний

 

Щорічне обстеження дітей-інвалідів МО ПМПК: проведення медоглядів, підготовка пакету документів до виїзного засідання

Напрямки діяльності колективу школи-інтернату у 2015 – 2016 н.р. (педрада)

Попереджувальний

 

 

Підготовка вчителів до участі в засіданні методоб’єднань (засідання МО)

 

Класно-урочний

 

 

 

 

Персональний

 

 

Контроль за видачею матеріальної допомоги та кишенькових грошей дітям –сиротам та дітям ПБП, що знаходяться на повному державному утриманні 1 -  10 кл. (наказ)

Організація роботи творчої групи (наказ)

Повторний

 

 

 

Готовність школи до нового н.р (наказ)

 

 

 

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: pzsshi
Переглядів: 327 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar